Megint eltelt egy kis idő így ismét történt velem egy két dolog. Az elejét már sokan ismeritek mivel páran részesei is lesztek történetemnek. Kicsit lehet, hogy hosszúra sikeredik a bejegyzés de megpróbálok mindent rövidre fogni.

Nos hát hol is kezdjem. Az utolsó bejegyzésem hazautazásom előtti napon ért véget, amely múlthét szerda volt. Csütörtöki nap eltelt nagy nehezen egy kis németezéssel kora reggel. A szokásos alap német, de ez szükséges volt ahhoz, hogy kicsit felfrissítsem a német nyelvtudásomat. Délután még megvoltak a kapkodások két óra között. Mint például a holmim elrakodása. Ez azért volt érdekes momentum mert szinte a cuccaim felét itthon hagytam. (papucs,tusfürdő,fogkefe stb.) Egy másik szünetbe megpróbáltam a még mindig térdig érő hóba elintézni a Vorteilscardomat amellyel 50%-s utazhatok.Biztos mindenki emlékszik még arra mikor a bankba egy árva mukkot nem értettem, hogy mit mond a nő. Az ehhez a jelenethez képest azért volt jobb mert a testbeszédéből megpróbáltam leolvasni, hogy mégis mit akar tőlem. De itt a vasútállomáson a nő úgy beszélt mint akinek nem mozog a szája mégis jön ki rajta hang. Mikor mondott valamit és nem értettem majd elmondta angolul mert látta hogy nem értem. Ezek után megértettem és egy igen egyszerű mondatról volt szó de nem tudom hogy csinálta, hogy ebből még a dátum szót se ismertem fel mikor németül mondta.

Ezen túlverekedve magam sikerült előbb befejeznem az egyik órámat mivel az csak papírügyintézés volt (áldott bürökrácia). Ezért egy korábbi vonatot értem el. A poén az volt, hogy teljesen a spontaneitásra voltam utalva mivel előző nap ilyen korai vonathoz nem néztem semmilyen csatlakozást Sopronban, így a zsebemben lapuló papírral nem tudtam mit kezdeni amin a vonatok indulása volt. Így teljes nyugalommal elindultam két soproni tanulóval, hogy majd lesz valahogy. Hát lett is. Kiderült hogy 12 perc múlva indul a vonat az 1a+1b vágányról. Ott is volt. Elmentem jegyet venni és utána már nem állt ott semmi. Hát ez szuper gondoltam. Erre átírták a 7-s vágányra. Átvonszoltam a cuccaimat oda. Semmilyen vonat és 2perc múlva indulnia kell. A problémám később megoldódott mivel kiderült hogy összevissza írogatnak és 15 perccel később az 5-s vágányról indul. Na ezek után egy nagyon hosszú és unalmas utazás után hazaérkeztem. Itt mindenki örült én is örültem nekik. Egy kis bandázás és sörözés következett. Majd megkezdődtek a kalandos napok. Mivel említettem, hogy szinte semmilyen cuccom nem volt ott így aludni is csak egy pokróccal és egy párnával tudtam.

A másnap péntek volt vagyis a nagy nap az OPEV első napja. Mindenki őrülten készülődött én viszont idén nem tudom miért nem éreztem nagyon a versenyt. Az újonc csapattagok természetesen izgultak, hisz miért ne tették volna. A délután folyamán megkezdtük a versenyt amely a Dana Hungary Kft. körül forgott. Mikor megláttam az esettanulmányt én igen örültem neki mivel erősen kontrollingos jellegű feladatok voltak. Az első nap végén még leugrottunk az üvegesbe. Én gondoltam eszek egy melegszendvicset aminek a vége az lett, hogy éjfélig söröztünk majd felmentünk aludni. Az éjszaka számomra rémálom volt. Rengeteg minden zavart. A buli zaja az ágy és a feladatokon kattogott az agyam, hogy hol melyik függvénnyel lehet megcsinálni a kérdést. A végeredmény az lett hogy 1óra alvás után mentem másnap be a versenyre. Többiek szerint elég rosszul néztem ki de talán erről nem készült kép :D Az életmentő csapat főzött nekem egy jó erős teát valamint én is bedobtam még 3 energia italt mellé. Az eset megoldására alig maradt időnk a végén de csak befejeztük. Még aznap megtudtuk, hogy bekerültünk az A döntőbe vagyis a legjobb 8 közé. Ez egy ünneplést kívánt ezért ezt meg is tettük. Én gondoltam hazaugrok még a jegyzeteimért. De mint kiderült ez hajnali 3 kor a szobatársam bezárta az ajtót és a kulcs is bentmaradt :DHát ezért találjátok ki hol aludtam. A szerencsés megfejtő egy tábla csokit kap :D (csak az aki nem tudta eddig is :D) 

A harmadik nap a prezentáció nagy napja volt. Lázban égett mindenki. Elég sikeresen vettük ezt az akadályt mindenki érezte, hogy ez idén most jó lesz. Hát ahogy azt már tudjátok sokan a dobogó harmadik fokát sikerült megszereznünk. Ez is szép teljesítmény volt:) Még az este megünnepeltük a dolgot amely egy két jó képhez vezetett :D Itt alkottuk meg a hungaromémek új fogalmát :D De aki ott volt tudja milyen volt a party:)

A következő két nap a vegetációval telt. Többek között egyik nap bevásároltam mivel említettem hogy idekint minden nagyon drága. Hát vettem 2 kg csirkemellet. Meg túró rudit hogy megmutassam idekint hogy mégis mi a jó magyar kaja:).

Kedden visszautaztam. Borzalmas hosszú út volt. A vonaton fűtöttek ezerrel ezért attól féltem hogy a csirkemellek a táskámba felforrnak ezért folyamatosan csak azokat tapiztam, hogy még hidegek-e. Mikor megérkeztem még beugrottam a Lidlbe minden felszerelésemmel ahol összefutottam pár Incominggal. Mivel nem igazán volt kajám neki álltam főzni. Ezek után mindenki kitódult a konyhába és üvöltözve nagy örömmel fogadtak, hogy "Hi ÁÁÁÁÁÁDÁÁÁÁÁÁÁMM!!!!!!!" De mégis mit főztem. Persze hogy csirkepörköltet:) Minden incoming azt nézte mi ez. Odajöttek egyesével miközben ők is tettek vettek és ez  volt a kérdés. Ez gulasch?? Én meg hogy magyarázzam el hogy ez nem gulyás az más de hasonló. Nem értették. Ezután körbe kostóltattam a túró rudit. Mindeki szkeptikusan fogadta de nagy sikere lett. Legközelebb több csomagot kell vennem :D (én leszek a rudi elosztó) Mivel elég fáradt voltam ezért lefeküdtem aludni.

Másnap kezdődött a nap vagyis az első Alltagskommunikation német óra. Hát ez délután volt  de hagy ne mondjak semmit róla. Nekem kicsit unalmas volt mivel nagyon alap németet vettünk. Ezután elrohantam a bankba mivel kaptam egy e-mailt hogy megjött a bankkártyám, úgyhogy most már egy osztrák bankkártya büszke tulaja vagyok. Nos hát csodaszép napos idő volt gondoltam én magamba de jó sétálok egy jót. De szerintem itt valaki figyel és tudja mikor vagyok épp úton. Az út felénél már erőteljesen havazott mikor az egyik pillanatról a másikra erős szél így a hó megint horizontálisan jött és olyan sűrűn hogy ha felnézett az ember azonnal mind a szemébe így a közlekedés nehézkes volt. Amire elértem a bankba nem tudom hogy itt ez hogy lehet de 10cm-s hó volt rajtam mindenhol. Visszafele természetesen sütött a nap...(jellemző)

A mai nap meglátogattam a másik órámat. Academic Writing. Ezen németül tanuljuk azt, hogy hogyan kell szakdolgozatot írni vagy bármilyen másik beadandót (roppant érdekes...) És természetesen kell írni németül egy 10 oldalas beadandót. Később elmentem az ügyintézőnkhoz mert gondoltam poénos lenne egy két tárgyat felvenni. Hallottam, hogy van is itt vmi exceles óra. Hát gondoltam jó poén lesz felvenni többek között még egy tárgyat a projektmenedzsmentet. Nos hát igen de itt az órák 4órásak így nem tudom hogy fogom átvészelni őket főleg hogy NÉMETÜL vannak. Utólag lehet, hogy rossz döntés volt de hát legalább jó sok németet hallgathatok :D

Röviden most ennyi nagyon megpróbáltam lényegre törő lenni.Osszátok be magatoknak!:P

Később jelentkezek!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeineisenstadt.blog.hu/api/trackback/id/tr35097512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bán Györgyi Krisztina 2013.02.24. 02:14:21

Tök jó sztorik. Te aztán tudsz élni:)
A főzést óvatosan csináld mert még rászoknak aztán te leszel a szakács:)
Ügyi vagy az időjárással meg beszélgess, hogy mikor mész ki az utcára, mert mindig összeakadtok:)
süti beállítások módosítása