Üdvözöllek a blogomon!

2013.02.02. 02:33

Ezt a blogot azért hoztam létre, mert februártól külföldre megyek tanulni és így nyomon lehet majd követni a bejegyzéseim alapján, hogy mégis mi történik velem. Úgy gondoltam, hogy az utolsó pár napot leírom a kiköltözésem előtt mint 0. napot.

Remélem sok érdekes dolog történik majd velem, amelyről írni tudok majd. 

Jó olvasást!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeineisenstadt.blog.hu/api/trackback/id/tr795057878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bán Györgyi Krisztina 2013.02.04. 20:48:38

Szia,

nagyon örülök, hogy létrehoztad blogodat! Ígérem sokat fogom olvasni. Mindent tudni szeretnék ami történik veled. Ígérem, hogy meglátogatunk majd. Érezd jól magad és sok tudásra tegyél szert. Már most büszke vagyok rád!!!!Én eddig sose jutottam volna el.
Nagyon jók az amerikai foci képeid:)Biztos jó lehet játszani is. Puszi Nővéred voltam:)
süti beállítások módosítása