Utolsó napok

2013.02.08. 00:42

Úgy alakult, hogy elérkeztem a kiköltözésem utolsó éjszakájához, vagyis holnap már utazok az új szálláshelyem felé. De mégis mi történt velem eddig az utolsó bejegyzésem óta? Lássuk!

Ahogy azt írtam előbb vasárnap Super Bowl-t néztünk. Hát ez átnyúlt a hétfői napba is mivel hajnali ötkor jöttünk haza az Üvegesből,így a hétfői napom nagy részét még az alvás tette ki. Délután viszont 3 év után ismételten német órára ültem be. Az óra igazán érdekes volt, mert érettségim óta nem szólaltam meg németül, ami valljuk be nem épp  jó, főleg, hogy pont Ausztriába költözök ki, ahol még gyönyörű tájszólások is ékesítik a kiejtéseket.

Tehát a németóra reeeeendkívül izgalmas volt. Velem volt még két szakkollégista név szerint Berni és Bazsi is akik szintén osztják a véleményemet:) Persze a tanárnő roppant kedves volt és kicsit jó volt ismételni főleg  hogy németül beszélt többnyire. Mindent megértettem az órából de azt kívántam csak ne kelljen megszólalnom mert az nem megy németül. Az óra véget ért és túléltem majd tisztáztam a tanárnővel a tantárgy teljesítés feltételeit külföldi tartózkodásom végett.

A keddi napom szintén egy alvással teli és kisebb csipcsup ügyek intézésével telt, valamint egy projekt munka egyeztetésében voltam érdekelt, amelyet sikeresen a csapatunk kapott meg. A projektmunkában az én feladatom az exceles modell készítése lesz, amit azért várok mert sok tapasztalatot szerezhetek vele.

A legizgalmasabb a szerdai napom volt több szempontból is. Először is ez volt szakkollégiumi elnökként az utolsó napom mivel délután öt órakor összehívtam az utolsó taggyűlést ahol új diákbizottságot választottunk többek között az én posztomra is. Itt kívánok nekik sikeres félévet és remélem minden zökkenő mentesen telik majd. Este megtartottuk a búcsúbulit ami többek között az első heti party is volt ezért a szórakozóhelyen heringparty volt. Sok vicces és érdekes történet született ezen az estén amire majd mindenki emlékezni fog:)
Másnap egy két másnapos ember után délutánra összeszedte magát mindenki és még egy utolsó filmes estét töltöttem el a többiekkel. 

A cuccaimat már összerámoltam de még fejbe kéne összerámolni, hogy nehogy itt maradjon valami. Már kíváncsian várom a holnapi napot igaz még délelőtt bőröndpakolás vár rám amit nem igazán kedvelek :D Megérkezésem után frissítem a blogomat és akkor elkezdődik a kinti élet vagyis az "Első nap" posztjai.

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeineisenstadt.blog.hu/api/trackback/id/tr825068759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása