A kiköltözés időpontjának közeledtével egyre több dolgot kell elintéznem. Viszont úgy gondoltam, hogy megpróbálok minél több időt kihasználni a baráti társaságommal. Volt egy különleges esemény vasárnap, amelyre már vizsgaidőszak közepe óta vártunk, ami nem más mint az I. Friendshipbowl. Az időpontot február 3.-a vagyis a Super Bowl döntő napjára tettük.

IMG_6737.JPG

A pálya előkészítése után elosztottuk a csapatot és a megjelent emberekből 5 fős csapatok kerültek ki. Megkülönböztetésnek fehér pólót vett az egyik csapat. Én is ebbe a csapatba tartoztam. Néhány képpel illusztrálnám az eseményeket.

IMG_6718.JPG

A meccset sikerült megnyernünk és nagyon jól éreztük magunkat. A vicces az volt, hogy kb. 20 perc után már mindenki valamilyen sérüléstől szenvedett, de ezt a játék hevében mindenki elfelejtette.
Voltak bravúros elkapások és földre vitelek és reméljük minél előbb megismételjük és hagyományt teremtünk az esemény megrendezésében. Egy igazán erős és férfias sportnak lehettünk tanúi. Én is szenvedtem el kisebb nagyobb sérülést többek között kedves barátunktól, akit Zidane-hoz hasonlíthatnák mikor lefejelte Materazzit-t :D
Még most is ebből a sérülésből próbálok felépülni,de nem bánom mert egy amerikai football mérkőzés nem is lenne igazi minimális húzódások sérülések nélkül.

IMG_6719.JPG

Az este még egy pizzával pótoltuk az elégetett kalóriákat, majd kisebb pihenő után páran az üvegesben (az egyetemi campuson lévő resti, pub, kocsmaszerűség) folytattuk az estét, hogy megnézzük a a XLVII. Super Bowl  döntőt, amely során én a csapatomnak a San Fransisco 49ers-nek szurkoltam. Mivel magyar idő szerint a meccs fél egykor kezdődött így az este igen elhúzódott. Ennek hangot adott a pultos lány is aki csak kényszerből volt nyitva mivel őt egyáltalán nem érdekelte a football viszont őt osztották be erre a napra. A szoros mérkőzés közben rengeteg poénkodás és a sérülések okozta fájdalmak után elkönyveltük, hogy sajnos a Baltimore Ravens csapata nyerte nem sok különbséggel a mérkőzést.


IMG_6728_1.JPG

A mérkőzés vége után azonnal hazamentünk és kb. hajnali fél hatkor mindannyian ágyba is kerültünk. A vicces az volt, hogy néhányunknak reggel 8kor már órája volt, ugyanis hétfőn kezdődött az új félév. Én a szerencsésebbek közé tartoztam akiknek csak délután volt órájuk így aludhattam egy keveset. Még kiköltözésem előtt be is ültem az első németórámra, amely csodával határos módon könnyebben ment mint számítottam.



A bejegyzés trackback címe:

https://lifeineisenstadt.blog.hu/api/trackback/id/tr235062146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása